Mä joudun nyt kyllä melko raskain mielin antamaan tuon meidän nuoremman kollin pois. Tai siis se muuttaa vaan mun äidin luokse, että voin sen sitten ottaa takaisin kun lapset on isompia. Mutta tällä hetkellä oikein muuta ratkaisua ei ole kuin antaa se pois. Täytyy vaan ensin pallit poistaa, mutta sen jälkeen herra saa lähteä. Olen vähän hämilläni, kun en ikinä uskonut että tuosta pitäisi luopua..
Tuohan on siis aina ollut oikea enkeli Jiminkin kanssa. Se on kestänyt Jimin halaamiset, kuolapusut jne aina ihan mukisematta. Jos Jimi on halannut liian kovasti tms niin on vaan poistunut paikalta. Ja aina tuo menee itse kiehnäämään Jimin luokse, pyörii ja kehrää sen ympärillä ja oikeen hakee huomiota. Mutta ilmeisesti sillä sitten jollakin tasolla mitta täyttyi tänään. Jimi leikki kaikessa rauhassa lattialla, tuo kissa sitten meni siihen viereen taas kiehnäämään ja änkeemään ittensä suunnilleen väkisin syliin. Jimi sanoi ensin sille että "pois siitä" ja tönäisi kissaa, mutta tämä vaan puski takaisin Jimin syliin. Sitten Jimi alkoi sitä tapansa mukaan paijata ja halata, eikä edes mitenkään kovakouraisesti, niin kissa yhtäkki sähähti ja raapaisi. Nyt on pojalla tosi "komeat" arvet kasvoissa. Ei Jimi kyllä edes itkenyt ja aika pintanaarmujahan nuo on, mutta on sen verran hurjan näköiset että ei kyllä huvita lähteä tuota arpinaamaa ihan pariin päivään esittelemään ihmisten ilmoille. Ja onhan tuo kissa ennenkin Jimiä joskus sormille näpäyttänyt tms kun Jimi on ollut turhan raisu, mutta nyt tosiaan kasvoihin ja liippaa vähän liian läheltä silmiä. Eli kyllä tuo nyt lähtee siks aikaa että lapset on isompia.

En vaan olis ikinä Pedosta uskonut. Ja nytkin se meni itse sitä huomiota hakemaan, kiehnäs ja pyöri siinä vaikka Jimi ensin yritti ajaa poiskin sen siitä. Pöpön suhteen mä oon enemmän huolissani ollut, että jos se nappasis poikaa, mutta toisaalta - se ei tykkää lapsista suuremmin, niin se ei edes kiehnää niin ettei poika edes ikinä sitä pääsee lääppimään. Pöpö pysyttelee sellasissa paikoissa mihin poika ei yletä ja vaihtaa paikkaa jos poika tulee liian lähelle.
Ikinähän ei tietysti saisi jättää lasta ja eläintä valvomatta keskenään, mutta hieman mahdotonta pitää ne erillään toisistaan kun kissa oikein väkisin änkee pojan luo. Ja nyt vielä kun toinen lapsi tulossa niin ei mulla riitä energia siihen että kävelen koko ajan Pedon perässä ja pidän huolta että se pysyy kaukana Jimistä.